Skip to content
december 29, 2011 / EDW

Review: Frank Provost haarkleuring

Ik had zin om mijn haar een nieuw kleurtje te geven dat aangepast was aan het seizoen. Mijn haar heeft een middenbruine kleur, maar was niet meer volledig egaal door een lichte baléage afgelopen zomer. Ik testte de permanente haarkleuring van Franck Provost in kleur 5.0. De haarkleuringen zijn verkrijgbaar in deze 14 kleuren, voor ieder wat wils dus:
Photobucket

In de verpakking zitten alle spulletjes die je nodig hebt: de kleur, de kleurontwikkelaar, een paar handschoenen en een verfkwast om de kleur aan te brengen. Het aanbrengen gaat vlot, zonder druppende vloeistof, en na de wachttijd van 25 minuten kan je de kleurstof gemakkelijk uitspoelen. Het product komt haar beloftes na: 100% dekking en een duurzame glans. Mijn haar is egaal gekleurd en ziet er minder dof uit. De kleur was net een tikkeltje te donker voor mij, maar daar zit Franck Provost natuurlijk voor niets tussen🙂

Photobucket

Voor de prijs hoef je het alleszins niet te laten: de kleuring is voor ongeveer 7€ verkrijgbaar bij je drogisterij of supermarkt. Gebruik steeds een aangepaste shampoo + verzorging om je kleur mooi glanzend te houden en om je haren in topconditie te krijgen.

2 reacties

Geef een reactie
  1. Peggy Timmermans Visagie / Dec 30 2011 10:39 pm

    Toch, zelfs na hairdisasters, verkies ik nog steeds de kapper voor een kleuring.

  2. etoileblog / Dec 30 2011 10:46 pm

    ik heb zelf een kappersdiploma behaald, dus ik kan me al eens een risicootje permitteren en het bijsturen als het verkeerd uitdraait..🙂
    prettige feesten Peggy!

Geef een reactie

