Skip to content
juli 1, 2011 / EDW

Favorieten van de maand Juni

De maand vloog weer voorbij en toch heb ik in de korte periode heel wat leuke nieuwe producten leren kennen. Of oude beautyliefdes herontdekt. Deze items lagen deze maand in de bovenste lade:

Eucerin AquaPorin Active – lichte textuur

eucerin aquaporin ligera

deze zomerse dagcrème bevalt me heel erg en wordt nu dagelijks gebruikt ten huize Etoile.

Make Up Store – lipstick ‘Mandy

Make Up Store : Products : Läppar : Lipstick : MANDY

Een felle roze kleur, die wel moet gecombineerd worden met een lippotlood (ik gebruik ‘Hot Pink’, eveneens van Make Up Store). Van de kleur word ik instant vrolijk. Het grote nadeel is naturlijk de beschikbaarheid, want Make Up Store is voorlopig niet verkrijgbaar in België. Nederland heeft meer geluk!

Hema Metallic Eye Definer – 01

Zwart oogpotlood vind ik vaak te hard, maar Hema lost dat op met een mooi en budgetproof alternatief: een zacht oogpotlood in metallic grijs, dat bovendien waterproof is en belooft lang te blijven zitten. Het longlasting element ondervind ik persoonlijk niet, maar als je de eyeliner aanzet met een beetje oogschaduw in dezelfde kleur, blijft hij wél de hele dag op z’n plaats.

Dermalogica Special Cleansing Gel

Een vaste waarde, die ook in de maand juni z’n strepen weer verdiend heeft.

Geef een reactie

