Skip to content
juni 15, 2011 / EDW

Favoriete zelfbruiners

Ik krijg de vraag regelmatig, dus is het tijd om er een blogartikeltje aan te wijden: mijn favoriete zelfbruiners.

Ik gebruik 2 verschillende zelfbruiners, voor 2 verschillende toepassingen, met name gezicht en de rest van het lichaam.

Afbeelding van LOUIS-WIDMER ZELFBRUINER 100 ML Voor het gezicht raad ik zonder aarzelen het exemplaar van Louis Widmer. Deze variant werd enkele jaren geleden gekozen tot publiekslieveling en dat is in mijn ogen terecht. Je betaalt ongeveer 16€ voor 100ml, maar daar kom je een heel eind mee. De crème kleurt egaal en snel. Het enige nadeel is de wat vette textuur, maar daar wegen de voordelen zeker tegen op. Geen strepen, geen wortelkleurtje, geen randen of vlekken.

Voor de rest van het lichaam wordt de hoofdprijs weggekaapt door Shiseido, de Quick Self-Tanning Gel. Omwille van de frisse formule, die snel intrekt en een mooi resultaat geeft. Natuurlijk, egaal en mooi op te bouwen. Je betaalt ongeveer 22€ voor 150 ml. Alweer doe je een hele tijd met deze hoeveelheid. In vergelijking met een goedkopere formule (bijvoorbeeld van L’Oréal, ongeveer de helft van de prijs), heb je hier veel minder van nodig, dus het komt niet zoveel duurder uit.

Ik gebruik soms ook de ‘opbouwende’ producten, die een mengeling bevatten van bodylotion en zelfbruiner, zoals deze van L’Oréal en Dove. Ideaal voor bleke huidjes (zoals bij mezelf het geval is), maar dankzij Shiseido kan ik me nu ook aan een échte zelfbruiner wagen, zonder veel risico’s. Een even egaal resultaat maar je hebt er minder geduld voor nodig🙂

3 reacties

Geef een reactie
  1. Maaike / Jun 19 2011 11:18 am

    Hey, even over iets anders: je mag gerust meedoen met m’n wedstrijd hoor! Als je niet aangesloten bent bij netwerksites kan ik je moeilijk verplichten dat wel te doen. Enkel het juiste antwoord op de vraag mailen is ook goed🙂 ( PS: je bent niet verplicht, maar je kan de actie ook vermelden op je blog hier, dat telt natuurlijk ook mee )

  2. Peggy Timmermans Visagie / Jun 22 2011 8:37 pm

    Ik ben ook echt te vinden voor Louis Widmer maar je moet ook zeker eens de Collistar drops proberen! Een echte aanrader en niet vettig.

  3. annelies / Jul 6 2011 7:58 pm

    ik ben ook fan van Widmer: voor een instant glamour-kleurtje!

Geef een reactie

