Skip to content
december 8, 2010 / EDW

review: Toni & Guy Shine Enhance Shampoo

Ik had de kans om deze glansshampoo van Toni&Guy te testen. Tigi producten kende ik al langer, maar de Toni&Guy reeks van dezelfde Londense kappers had ik nooit eerder getest. De shampoo kwam in een flacon met een hip, strak design en beloofde heel wat: “This enriching shampoo, imparts incredible softness and shine, leavig your hair clean, smooth and glossy.” Ik kan al zeggen dat er één belofte werd ingelost: de shampoo maakt je haar schoon. Toch wel het minste wat je ervan mag verwachten. Je hebt niet veel product nodig en ik vind het niet erg dat de shampoo niet rijkelijk schuimt, want dit wijst niet op de verzorgende werking maar vooral op de hoeveelheid detergent in het product.

De andere claims van Toni&Guy Shine Enhance Shampoo heb ik nooit waarheid zien worden: niets zachtheid en al helemaal uitzonderlijke glans. Integendeel, mijn haar voelde vrij droog en stro-achtig aan na gebruik van deze shampoo. Ik ben alvast niet onder de indruk!

Geef een reactie

