Skip to content
november 30, 2010 / EDW

producten 2010: tops

Dit jaar zijn er weer heel wat nieuwe producten op de markt gekomen, waarvan ik er heel wat getest heb. Sommige hebben mijn make-upcollectie veroverd, andere wil ik liefst snel vergeten. Hier een overzicht van mijn tops  wat producten betreft (met heel wat nieuwigheden, maar ook een aantal vaste waarden die niet uit mijn favorietenlijstje weg te slaan zijn). Morgen lezen jullie wat de flops van 2010 geworden zijn.

TOPS 2010

5.  Mascara Nivea

Nivea scoort goed dit jaar, onder andere met hun mascara’s: zowel de Extreme Resist varianten als de nieuwe Max Volume Twist zijn hele degelijke mascara’s en hebben een heel goede verhouding wat prijs-kwaliteit betreft. De Extreme Resist mascara haal ik boven bij ‘veeleisende’ gelegenheden zoals trouwfeesten (de emoties!), dansgelegenheden (de urenlange danspasjes in een warme omgeving!) en op andere momenten verkies ik momenteel de Max Volume Twist, waarbij ik het volume dat aan de wimpers wordt toegevoegd zélf kan bepalen.

MaxVolume Twist

4. Max Factor – Crème Puff Powder

Ik heb het poeder van Max Factor leren kennen toen ik zes was, meerbepaald bij mijn grootmoeder, die erbij zweert. En gelijk heeft ze. Meer dan twintig jaar later ben ik nog steeds helemaal overtuigd van dit geweldige, betaalbare product. Heel mooie, natuurlijke kleuren, gemakkelijk aan te brengen (je huid wordt niet geplamuurd) en deze klassieker blijft urenlang zitten. Hét accessoire voor een avondje uit!

Max Factor Ceme Puff Powder Translucent

3. Catrice – palette Caramé (LE)

Ik moet me inhouden om het niet elke dag te gebruiken, zo veelzijdig is dit product. Helaas een limited editon en dus niet meer verkrijgbaar, maar dit oogschaduwpalette toont perfect hoe Catrice véél kwaliteit kan leveren voor weinig geld. Hopelijk in 2011 meer van dat!

2.  MAC – Mineralize foundation

Ik kan niets dan goede dingen zeggen over deze foundation van MAC. De perfecte kleuren, de houdbaarheid en het feit dat het product zowat in je huid versmelt, bevat spf, droogt niet uit. .. stuk voor stuk grote troeven. Waarom MAC niet op één geland is? Het feit dat je er een speciale (dure!) brush moet bij aanschaffen, wat de prijs al snel de hoogte indrijft. Prima wat de kwaliteit betreft, maar niet toegankelijk genoeg om de Etoile-topper van 2010 te worden genoemd.

 Mineralize Foundation SPF 15

1. Nivea – Extreme Resist Lipgloss

Een vrij nieuw product uit het uitstekende gamma van Nivea. Ik ben dol op de mooie, subtiele kleuren en deze gloss doet wat hij belooft: extreem lang op zijn plaats blijven. Een must voor bruidjes, als je het aan mij vraagt: de hele dag lang mooie, lichtglanzende lippen die je perfect zelf kan bijwerken (als dat al nodig zou zijn!). Een correcte prijs, een mooie verpakking en het verlangen om alle kleurtjes te kopen maken van dit product dé topper voor 2010.

Extreme Resist Beautiful Smile

Geef een reactie

