Skip to content
augustus 19, 2010 / EDW

recensie: Nivea Extreme Resist Foundation

Extreme Resist Foundation

Doorgaans gebruik ik een foundation van Mac, waar ik zeer tevreden van ben. Als de omstandigheden de make-up daarentegen zwaar op de proef stellen, schakel ik vol vertrouwen over op de Extreme Resist Foundation van Nivea. Huwelijken (duren een hele dag, avond én nacht), fotoshoots (de lampen!) of uitgaan (de warmte!) vragen immers om wat meer weerstandsvermogen.

De foundation doet wat hij belooft: urenlang goed blijven zitten. Maar hij doet nog meer: het is in de eerste plaats een goede foundation die mooi egaliseert zonder je het gevoel te geven dat je een masker draagt. Bovendien matteert dit product je huid met minerale poeder en ook dit effect blijft de hele dag (en/of nacht). De foundation voelt niet zwaar of kleverig aan, maar is eenvoudig aan te brengen (ik gebruik liefst een sponsje of mijn stipling brush van Mac).

Kortom: een aanrader voor uitdagende make-up omstandigheden!

Geef een reactie

