Skip to content
juli 27, 2010 / EDW

gastrecensie: Nivea blonde gloss shampoo

Zelf heb ik geen blonde lokken, daarom deed ik beroep op een bevriende blondine om de nieuwe shampoo van Nivea te recenseren. Hier lezen jullie hoe het product meeviel:

Blonde Gloss Shampoo

Nivea Blonde Gloss shampoo. Voor gekleurd of gehighlight blond haar.” Yep, that’s me! Van nature heb ik donkerblond haar, maar dankzij mijn kapster heeft het sinds kort een mooie goudblonde glans. Ik was dus erg benieuwd naar het resultaat na de wasbeurten met deze nieuwe shampoo.

De beloftes op de verpakking: 1) Verzorgt het haar intensief en geeft een schitterende blonde glans. 2) Maakt de haarvezel glad en laat het haar weer natuurlijk zacht aanvoelen. Dat klinkt goed, dus proberen maar!

De shampoo zelf ruikt vrij goed (kan wel beter) en heeft een mooie geelgouden kleur.

Na het wassen voelt mijn haar inderdaad zacht aan. Het is heel soepel en valt mooi. Ik heb er zelfs complimentjes over gekregen!

Ik betwijfel wel dat mijn haar door deze shampoo een mooiere blonde glans heeft. Indien er verschil is, is het te verwaarlozen.

Een enorm pluspunt: mijn haar lijkt met deze shampoo minder snel vettig te worden en blijft langer zacht dan met mijn oude shampoo.

Voor mij is deze shampoo een verbetering. Ik blijf Nivea Blonde Gloss shampoo zeker gebruiken! Maar voor de mooie blonde glans reken ik verder toch op mijn Etoilekapster😉.

Geef een reactie

