Skip to content
mei 24, 2010 / EDW

ja, ik wil… …er fantastich uitzien op mijn huwelijksdag! Deel III. make-up en vrijgezellendag

De bruiloft van gastblogger Nele staat gepland op 26 juni, een datum die met rasse schreden dichterbij komt. Wordt Nele steeds zenuwachtiger of houdt deze bruid-in-spe het hoofd boven water? Lees het in haar derde verslag van de huwelijksvoorbereidingen..

Met nog prut in de ogen en een beetje verbrande nek, kruip ik nog eens achter de laptop om jullie op de hoogte te houden over onze voorbereidingen. Nog 5 weekjes en nog super veel voorbereidingen te gaan. Gelukkig kan ik alweer enkele activiteiten aanvinken in mijn to do lijstje.

Dinsdag trok ik samen met Reintje, een vriendin en leerkracht make-up, naar het stad opzoek naar de juiste fond de teint, oogschaduw en lipstick. Na een gebrossel met testers, gingen we buiten met 3 kleuren oogschaduw, 2 oogpotloden, 1 wenkbrauwpotlood, 1 lipglos, 2 soorten nagellak, 1 waterproof (je weet maar nooit!) mascarra en 1 doosje poeder. Totaal (met de kortingsbons die in de winkel te vinden nog niet afgetrokken) 120euro welbesteed aan kwaliteitsproducten die in iedere vrouw haar beautycase horen te zitten!
Met een zak vol trokken we terug naar de living waar we alle producten hebben uitgetest. De natuurlijke Fond de teint Mouse bezorgde me een zeer egale en stralende huid. Mijn ogen werden de grote blikvanger en door mijn wenkbrauwen een beetje bij te tekenen/kleuren werd mijn blik nog wat vergroot. De lipglos is zeer sober en makkelijk aan te brengen (en zeer lekker ook )
Tim was zo onder de indruk dat ik onmiddellijk een fotoshoot kreeg in onze living!

Naast verzorgende producten en dergelijke moet je natuurlijk ook je vrijgezellenleven afsluiten met een “broek verbranding” ( in mijn geval “pipi-pruik verbranding”). Gisteren, Pinksteren, kreeg ik mijn vrijgezellendag op een heerlijke zondag geurend naar zweet (rolschaatsopdracht), zonnebrand (bij de anderen toch… dankuwel Nivea factor 50!), fixatief (opdracht portretten tekenen van mensen en deze verkopen) en een boze Griek (maar ’t was wel lekker ). Een zalige dag en avond in elkaar gestoken door mijn zus, schoonzussen en enkele vriendinnen. Ik raad iedereen aan hen als vrienden te nemen want ze kunnen er wat van!

Nog te doen in de laatste weken: lingerie halen, 3de pas kleed, bedankjes halen, menukaartjes maken, openingsdans oefenen, misboekje afwerken en nog zo veel meer….

Geef een reactie

