Skip to content
mei 16, 2010 / EDW

review: Chanel eyeliner zwart & marine

Chanel heeft me al eerder weten te overtuigen met lippenstift en blush bijvoorbeeld, dus ik was benieuwd naar de cake eyeliner. Een stijlvol zwart doosje met het bekende logo erop trok mijn aandacht door de handige combinatie van twee kleuren eyeliner, met name donkerblauw en zwart. Een bijhorend penseeltje deed vermoeden dat de klus makkelijk te klaren zou zijn. Niets was minder waar. Het product moet aangebracht worden op het natte penseel en dan op je wimperrand terechtkomen. Helaas beginnen de problemen al bij de eerste stap: het product geeft geen kleur af. Hoeveel water ik ook gebruik op het penseel en later uit pure wanhoop ook in het doosje zelf: ik krijg nauwelijks pigmentatie. Een zware tegenvaller voor zo’n duur product. De ellende is bovendien nog niet voor mij. Als je er dan toch in slaagt om product op je penseel te krijgen, blijkt dit instrument veel te dik om een fijn lijntje boven en onder de ogen te kunnen aanbrengen. Een absolute no-no dus, deze eyeliner.


product: 1/5
verpakking: 4/5
gebruiksgemak:1/5
prijs: 2/5
Totale score: C
een zware onvoldoende dus!

Geef een reactie

