Skip to content
mei 16, 2010 / EDW

budget beautytip: Essence eyeliner pen

Ik heb al heel wat oogpotloden getest, tot nu toe zonder een absolute favoriet te vinden. Het budgetmerk Essence lijkt daar verandering in te brengen. Essence brengt heel vaak ‘limited edition’collecties uit en momenteel is de ‘Crazy about colour’ collectie beperkt verkrijgbaar. Ik kocht enkele oogpotloden uit deze collectie voor de spotprijs van ongeveer 1,5 € per stuk en testte ze meteen uit.

En wat blijkt? Ze doen alles wat ik vraag van een oogpotlood: ze zijn vet, zodat je ze vlot kan aanbrengen en uitsmeren (bijvoorbeeld met een wattenstaafje voor de basis van een smokey eye-look), ze geven veel kleur af en ze blijven lang zitten zonder uit te lopen. Perfect dus, en dat voor zo’n spotprijsje!

Ik ben benieuwd om te zien of de potloden uit de vaste collectie even kwalitatief zijn, maar deze hebben alvast een plaatsje in mijn hart en beautycase veroverd!

Essence is verkrijgbaar bij sommige filialen van het Kruidvat en wacht daar geduldig op jullie komst.

Geef een reactie

