Skip to content
mei 11, 2010 / EDW

t.a.v. Dhr. Louboutin

Geachte heer Louboutin,                                    Gent, 12 mei 2010


Ik heb vastgesteld dat u mijn verjaardag, die plaatsvond in januari, bent vergeten. Gezien uw drukke agenda ben ik bereid deze kleine maar pijnlijke vergetelheid van uw kant door de vingers te zien. U kan dit euvel rechtzetten door me alsnog één of meerdere van de onderstaande ontwerpen van uw hand te bezorgen. Zodra ik uw geschenkjes in ontvangst heb genomen, vegen we natuurlijk de spons over dit jammerlijke voorval.

groetjes,

Els.

ps: als u meteen afspreekt met Jimmy Choo om mij de zilveren sandaaltjes te bezorgen, kan u de verzendingskosten drukken. het is ook crisis voor ontwerpers, dat bergijp ik wel, daar doe ik niet moeilijk om.

Christian Louboutin Pigalle 120 patent pumps Christian Louboutin

Jimmy Choo India mirrored leather sandals Jimmy Choo

3 reacties

Geef een reactie
  1. PP / Mei 12 2010 8:12 am

    Haha, super!!

  2. robin ganeko / Mei 12 2010 5:44 pm

    wat zijn ze mooi he hihi

  3. Karolien / Mei 25 2010 6:54 pm

    nice try!

Geef een reactie

