Skip to content
mei 9, 2010 / EDW

Ja, ik wil… …er fantastich uitzien op mijn huwelijksdag! Deel II.

Nele laat ons deze week opnieuw meelezen hoe de voorbereidingen van haar nakende huwelijk verlopen…

Woensdag mocht ik eindelijk mijn jurk gaan passen… nerveus dat ik was! Wanneer ik ze zag hangen sloeg mijn hartje toch wel even een slagje over. De jurk was nog niet volledig afgewerkt maar toch kon ik me al een idee vormen hoe ik er de dag zelf zal uitzien.
Naast de typische bruidsjurklijnen vind je bij iedere juwelier ook een trouwringenlijn. Deze zijn over heel België te koop en zeer duur. Omdat we niet echt onze goesting vonden en Tim zijn ring niet vaak zal dragen gingen we op zoek naar alternatieven. Al snel dacht ik aan Anmie, een vriendin die in haar vrije tijd juwelen ontwerpt. Na een half uurtje was al duidelijk dat onze voorkeur naar zeer strakke en tijdloze trouwringen gaat.
Omdat mijn jurk nogal sober is heb ik gekozen voor een opvallende ketting. De ketting bestaat uit 4 calla’s die in elkaar verwikkeld zitten. Ook mijn bruidsboeket zal uit calla’s bestaan waardoor de lijn verder getrokken word.
Het perfecte bruidskapsel heb ik nog niet gevonden. Ik ben al 3keer bij de kapper geweest voor een proefkapsel maar ik ben nog steeds niet overtuigd van 1 of meerdere kapsels. Hopelijk vind ik mijn goesting volgende week…

Geef een reactie

